Etiketler

29 Temmuz 2013 Pazartesi

BASİT BİR ŞUUR AKIŞI


Canım yanıyor
Acıyorum 
Derdimi en basit sözcüklerle anlatmak istiyorum.
Hiçbir kuruntu girmesin beyanıma
Sadece anlaşılmak istiyorum.

Acılarımı eliyor sabrım,
Sabrım bana bahşedilmiş bir nimet mi?

Yok! Hayır!

Böylesine güçlü olduğuma inanmak çok zor
Yirmi dört yaşındayım
Yarın var mı bilemem
Bu hesapla ömrümün sonundayım
Geçmişin varlığına inanamıyor insan
Sanki bir hipnozdan uyanmaktayım
Adımlarıyla henüz tanışan yavrucak kadar
acemiyim hayata..
Bu paytak yürüyüşlerin sebebi de ne?

Bana figüranlık düştüyse ve oyun tekse
Caddeden geçen herhangi biri ya da
Kafede oturan miskin kişi olmanın dışında
Beklentilerim mi var acaba?
Figüranları kendi vücudumda diriltmem midir,
Evhamlar koparan bu şey de ne?

Yavaşça çözülüyor sırlar:
Beklentiler rafa,
Aşklar gelecek kışa,
Affetmek şimdilik boşa..
Affediyorum işte, boşu boşuna…
Ayşe OKTAY 

24 yaşındayken… :)
(14.02.2010)
Yazar GİBİYİM

NOT: Bu blogdaki her türlü şiir, deneme ve makaleler zaman damgası ile korunmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder