Etiketler

13 Ağustos 2018 Pazartesi

Yolculuğum

                Intihar adımlarından mutluluk şarkılarına 
         Sonsuz, duraksız yolculuğum var benim
         Senli benli kavgalardan hiçlik kapılarına
         Bağır bağır bağıran susuşlarım var benim.
         Patikalarda oluşan yara izlerini
         Sevgiyle bir başına sarışım var benim
         II.
          Saatler ilerliyor ve tabi zaman da
          Zamanda yolculuk başlıyor, sen sol yanımda
          Vakitler sineye girseydi -ki hayaldir olur-
          Sonsuz aşka imkân doğardı.
          Bekliyorum…
          Şimdilik her şey sanrı boyutunda.
   III.
          Gerçeklik ve kurmaca…
          O, buralı değildir diyorlar.
          Sorsalar göstereceğim.
          Ben buralıyım, burayı bilmiyorlar.
          Karışır sonunda ikisi de
          Burayı gerçek/yalan sanıyorlar.

IV.
Ve sabahlar…
Hayatı tan vaktine sabitlemeli
Kuşlar göğsümde uyanmalı
Serinlik ve sonsuzluk hissi…
Tam söyleyecekken yutkunmalı
Hayat tan vaktinde ilerlemeli
V.
Coşkunun da bir sınırı vardır mı derler?
Yoruldum ben de inkâr edemem
Adımlarım çarpışır /bazen/
Birkaç damla heybemden dökerim.
Denizi kokusundan, ormanı kuytusundan
Seni belki kaçışımdan tanırım.
Yaşamadığım yılları üstündeki çizgiden…
VI.
Bana denizli evler yap
Her nefeste giden yılları çekeyim.
Unutsam şu geç kalmışlık hissini…
Unutalım.
Takvimsiz günlere merhaba, de
Diyelim…
VII.

Ayşe OKTAY 
(23.41) ( 14 Ağustos 2018)





       



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder